דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת חוברת נדל''ן שיווקית שעובדת 

מאת    [ 22/06/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2151 פעמים ]

אחד מכלי השיווק הפופולריים בקרב בעלי עסקים בתחום הנדל"ן הוא הפקת ברושור או חוברת שיווקית. מדובר באמצעי שיווק בטוח למדי בכל הנוגע לקהל היעד בתנאי שהברושור מעורר עניין אמיתי בעסקי הנדל"ן שלך. מצד שני היה בטוח שאינך שונה מרבים אחרים שמפיקים חוברת פרסומית שכזו, לכן עליך להשקיע את מאמציך בבידול ובהעברת מסרים חדים, ברורים ואם אפשר באופן מקורי. מן הסתם על הברושור לספק רושם חיובי על הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולכן כדאי מאוד שיכלול תוכן חכם, עיצוב חזותי ייחודי, כותרות מקוריות, ותבנית הגיונית ומסודרת שמעבירה מסר חזק. כמובן שאין די בגרפיקאי מוצלח כדי להשיג את המטרות האלה. אתה חייב להיעזר בקופירייטר איכותי שכותב טוב, מבין מסר פרסומי מהו, ויודע איך ליצור עבורך את הבידול.

אז איך כותבים חוברת נדל"ן יעילה שתניע את העסקים שלך קדימה? איך יוצרים ברושור שנותן למעלעלים בו מסר מקורי, חד, ברור, שתופס את תשומת לבם, מעורר בהם עניין, מעביר תמונה עסקית מקצועית, ומספק קריאה לפעולה קצרה ונמרצת? התשובות בהמשך:

1) עמוד השער. זהו החלק החשוב ביותר של הברושור. העמוד הראשון הוא העמוד הראשי שאמור לספק 'טיזר' שבדרך כלל זוכה לתשומת לבם של הקוראים. בא נחשוב על זה הפוך - אם אתה לא מסוגל לעורר את תשומת לבם של קוראי היעד שלך כבר בהתחלה, אינך יכול לצפות מהם להמשיך לקרוא ולהיחשף למידע בעל ערך שמחכה להם בין דפי האמצע. חוברת הנדל"ן שלך חייבת לכלול כבר בעמוד הראשון סלוגן חזק ואלמנטים ויזואליים בעלי השפעה. יש לעודד את הקוראים כבר בעמוד השער לגלות סקרנות מספקת כדי לגרום להם לרצות לפתוח את החוברת ולקרוא עוד.

2) העמודים הפנימיים. אחרי שמשכת את תשומת לבם של הקוראים בעמוד השער, העמודים הפנימיים צריכים לגרום להם לרצות להישאר. חוברת הנדל"ן שלך צריכה להכיל את כל המידע הרלוונטי והשימושי על עסקי הנדל"ן שלך. השתמש במילים פשוטות וקלות להבנה עד כמה שניתן. התרחק מז'רגון שרק אתה ושאר סוכני הנדל"ן יכולים להבין. היעזר באיורים, בתרשימים ובתמונות לא רק כדי ליצור תוכן מושך מבחינה ויזואלית, אלא יותר מכל דבר אחר, להעביר את המסר שחשוב לך להעביר.

3) העמוד האחרון. עמוד זה אמור לכלול הנעה לפעולה הכוללת את כל הפרטים המשמשים ליצירת קשר, לרבות כתובת האתר שלך אם יש לך אחד. מצד שני, אל תחשוש להשאיר חלל ריק בעמוד הגב או כפי שנוהגים לקרוא לו – השער האחורי. לפעמים דף לבן יכול לעשות לחוברת הנדל"ן שלך פלאים, במיוחד בחוברות שעמוסות במידע בשאר העמודים. דף לבן שכזה מסייע לברושור 'לנשום'.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב